PiS chce wpisać do konstytucji formułę domniemania zamachu. „To jak domniemanie niewinności, tylko że zamachu”

Projekt jest już gotowy.

Przodujące w sondażach PiS ujawnia kolejne pomysły na porządek po wyborczym zwycięstwie. Najnowszym jest wpisanie do ustawy zasadniczej instytucji „domniemania zamachu”. O co chodzi?

– To jak domniemanie niewinności, tylko że o zamachu – tłumaczy ważny polityk Prawa i Sprawiedliwości. – Wszelkie wątpliwości sąd będzie musiał rozstrzygać na korzyść teorii o zamachu.

Jak twierdzą nasi rozmówcy w PiS, nie chodzi tu tylko o śledztwo smoleńskie. – Nasz projekt to nie jest rozwiązanie jednorazowe – tłumaczy nam osoba z otoczenia Jarosława Kaczyńskiego. – Prezes uważa, że nowe prawo ułatwi także dochodzenie prawdy chociażby o wypadkach samochodowych.

(c) ASZdziennik 2011-2013. Wszystkie cytaty i wydarzenia zostały zmyślone

Fot. jaroslawkaczynski.info


3 Komentarze on “PiS chce wpisać do konstytucji formułę domniemania zamachu. „To jak domniemanie niewinności, tylko że zamachu””

  1. Mieciu pisze:

    Ja tylko cicho zasugeruję że domniemanie to niebezpieczne może być. Byłem kiedyś w takim stanie że na pytanie patrolu straszy miejskiej o dom odpowiadałem nie mam. I mnie wtedy do różnych bratów Adalbertów i Abelardów wozili.
    Więc niech lepiej Jarosław nie domniema. Bo co wtedy z kotem?

  2. Reinmar pisze:

    Trzeba powołać komisję pod wezwaniem Świętego Antoniego – w sprawie domniemanego zamachu na Alika


Dodaj komentarz