PILNE: Arcybiskup Michalik uwierzył, że jest Kościołem. „Nie ma drogi zbawienia poza mną”

Religijna rewolucja w Episkopacie.

Szykują się duże zmiany dla katolików w Polsce.

– Jestem Kościołem. Nie ma drogi zbawienia poza mną – oświadczył w wywiadzie dla tygodnika „W Sieci” arcybiskup Józef Michalik.

Dla niezorientowanych w tematyce kościelnej może to być duże zaskoczenie, ale wielu ekspertów od dawna się takiej deklaracji spodziewało.

– To naturalny krok w rozwoju duchowym abpa Michalika, który ostatnio coraz odważniej wypowiadał się o sprawach Kościoła – komentuje w rozmowie z ASZdziennikiem Marcin Przeciszewski z Katolickiej Agencji Informacyjnej. – Osobiście spodziewałem się, że nastąpi to wcześniej.

Sam arcybiskup nie dał się w wywiadzie wciągnąć w rozwinięcie swojej myśli. – Zbawienie to nie jest kwestia którą się dyskutuje. Katolicy będą wiedzieli jak się zachować – oświadczył. – Cała reszta to gender.

(c) ASZdziennik 2011-2013. Wszystkie cytaty i wydarzenia zostały zmyślone

Fot. Michał Koziczyński/Senat RP/CC 3.0


7 Komentarzy on “PILNE: Arcybiskup Michalik uwierzył, że jest Kościołem. „Nie ma drogi zbawienia poza mną””

  1. Paweł Izaak pisze:

    ciekawe czy już ma na to papier

  2. Yan pisze:

    Michalik na spacerze oznajmil
    ……. Jestem Kościołem. Nie ma drogi zbawienia poza mną – oświadczył w wywiadzie dla tygodnika “W Sieci” arcybiskup Józef Michalik.

    …..usluszal to drugi czlowiek na spacerze i pyta;
    a kto panu to powiedzia
    Michalik ….sam pan Bog…..

    i w tym momencie na pietrze otwiera sie okno szpitala w Tworkach i pacjient wola…

    …..niech mu pan NIE wierzy nic mu nie mowilem,,,,,(sic!)

  3. Bryliant pisze:

    Weszłam na stronę, bo ktoś znajomy zalajkował na fb. Miałam nadzieję na rzetelny artykuł z tematyki, którą śledzę jako zdeklarowana feministka. Ale artykuł jest… o niczym. Puszczając taki chłam do sieci tylko dajecie broń do ręki zwolennikom KK. Może o to chodzi.

  4. z metra cięty pisze:

    przecież to JAROSŁAWPOLSKEZBAW jest kościołem i wiadomo to nie od dzisiaj…


Dodaj komentarz