Takiej reklamy natywnej w naTemat jeszcze nie było. Branża nie kryje oburzenia

„Tomasz Machała przekroczył dopuszczalne granice”.

naTemat znów na językach. Serwis znany z testowania nowych formatów reklamowych wywołał oburzenie branży, kiedy okazało się, że zamknięcie strony w niedzielę okazało się reklamą natywną… samego naTemat.

– To upadek dziennikarstwa internetowego, Tomasz Machała przekroczył wszelkie dopuszczalne granice – mówi ASZdziennikowi anonimowo szef pionu internetowego jednego z koncernów mediowych w reakcji na wideo, w którym szef naTemat ujawnił prawdziwe powody zamknięcia serwisu.

Podobnie wypowiada się redaktor magazynu weekendowego czołowego portalu. – To już nawet nie jest reklama natywna. Machała zbyt ostentacyjnie angażuje się w promowanie naTemat – przekonuje.

W momencie oddawania tekstu nie udało nam się uzyskać komentarza Tomasza Machały. Nieoficjalnie mówi się, że do występu w reklamie natywnej zmusili go Tomasz Lis i Robert Jędrzejczyk, udziałowcy serwisu.

(c) ASZdziennik 2014. Wszystkie cytaty i prawie wszystkie wydarzenia zostały zmyślone

Fot. naTemat

nowe

Reklamy

2 komentarze on “Takiej reklamy natywnej w naTemat jeszcze nie było. Branża nie kryje oburzenia”

  1. Wojtek pisze:

    Reblogged this on Treść ukryta and commented:
    Transformejszyn portalisa

  2. irek pisze:

    Czy na pewno chodziło o reklamę natywną bo wiki twierdzi, że natywny to:
    (1.1) taki, jak w warunkach naturalnych, wrodzony
    (1.2) inform. właściwy danemu środowisku informatycznemu, programowi, językowi programowania itd.


Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s