ASZdziennik wzięty na poważnie przez KRRiT

Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji dopisuje swoją puentę do tekstu ASZdziennika.

Pomysł na tekst był prosty: spoty niektórych kandydatów są tak złe, że powinien je objąć zakaz publikacji. Tak powstał artykuł KRRiT: Spoty Karskiego i Boniego dopiero po godz. 23. „Zagrażają psychicznemu rozwojowi małoletnich”.

Jak na ironię, najbardziej dotknął instytucję, która w tekście występuje jako tama przed zalewem wyborczego chłamu. Wszystkie szczegóły znajdziecie pod tym linkiem.

(c) ASZdziennik 2014. Żadne cytaty i żadne wydarzenia nie zostały zmyślone

Fot. natemat.pl

8 komentarzy on “ASZdziennik wzięty na poważnie przez KRRiT”

  1. Mordimer pisze:

    Ojcze redaktorze (spodziewaj się jeszcze wezwania do zmiany nicku od „Prezesa z Torunia” :) )!

    Wykazał się Ojciec niezrozumieniem Prezesa Dworaka. Otóż gdyby „poruszony sztab wyborczy” zwróciłby się wprost o sprostowanie, bo byśmy mieli większą radochę. Więc postanowiono skorzystać z pośredników :)

    Duży i wyraźny disclaimer: KOMENTARZ NIEZMYŚLONY, ALE TEŻ NIENAPISANY NA PODSTAWIE ZNANEGO I NIEZNANEGO AUTOROWI KOMENTARZA STANU FAKTYCZNEGO.

  2. djDziadek pisze:

    Wydawało mi się, że strażnikami moralności w KRRiT są ludzie wykształceni, dojrzali o szerokim spektrum poglądów.
    Myliłem się, poziom gimbazy, a czytanie ze zrozumieniem na poziomie przedszkolaka.
    Ojcze redaktorze, wszak trza więcej obrazków dla rozumiejących inaczej.
    Ciekawe jaką premię dostanie asystent(ka) pana prezesa za tak „ambitne” pisemko w sprawie ASZdziennika.
    Instytucje w tym kraju i w całej Unii zaczynają być po prostu żałosne.
    A ja myślałem ze nic mnie już nie zaskoczy po wgraniu Eurowizji przez „kiełbasę w muszelce”…

    • Polska. Kraj wielkich możliwości:) A najśmieszniejsze, że KRRiT w tym tekście wypadała jako strażnik zdrowego rozsądku

  3. Pijany Elektryk pisze:

    Odwołajcie waszą nieprawdziwą wiadomość, potwarcy!

    Tyle, że odwołanie nieprawdziwego newsa powoduje chyba, że zostaje on uznany za prawdziwy. I co wtedy?

    W szachach to się nazywa zugzwang, a ja piję za wasze zdrowie, bo panu Dworakowi chyba już nic nie pomoże. Monty Python by nie wymyślił tego co zdarza się tu w realu.

  4. Edek, mam sporo kredek pisze:

    Przeczytałem cały elaborat Dworaka i doszedłem do przerażającego wniosku: jemu te spoty się podobają.


Skomentuj

