Putin pogodził się ze stratą Ukrainy. „To nawet dobrze. Będzie więcej czasu dla Polski”

Ulga dla Majdanu.

Zniknęła największa ukraińska niewiadoma. Władimir Putin w specjalnym wywiadzie dla kanału Rossija24, po raz pierwszy odniósł się publicznie do wydarzeń na Ukrainie.

– Z mojej perspektywy nawet dobrze się stało. Będzie więcej czasu dla Polski – oznajmił rosyjski prezydent.

W rozmowie niestety nie padły żadne konkrety. Dociskany przez dziennikarzy Putin powiedział tylko: – Od paru lat kiełkował mi w głowie taki fajny plan. Mam nadzieję, że będziecie tak samo zadowoleni jak ja.

(c) ASZdziennik 2014. Wszystkie cytaty i wszystkie wydarzenia zostały zmyślone

Fot. www.kremlin.ru/CC/Wikimedia Commons

9 komentarzy on “Putin pogodził się ze stratą Ukrainy. „To nawet dobrze. Będzie więcej czasu dla Polski””

  1. kież pisze:

    „Fajny”? E. Cienko. Mało wiarygodne.

    • laki pisze:

      dokładnie. Bardzo mało wiarygodne. Dobra ściema

    • clever pisze:

      czy tylko ja zauważyłem tekst:
      (c) ASZdziennik 2014. Wszystkie cytaty i wszystkie wydarzenia zostały zmyślone
      ? ;)

  2. henryka pisze:

    kepasa ?

  3. sam ogoon pisze:

    niech ktoś przetłumaczy i na rosyjskie portale

  4. Mario62 pisze:

    clever- dal sie wkrecic :):)


Skomentuj

