Od dziś nie można reklamować OFE. Budżety reklamowe trafią w całości do dziennikarzy

Twarde prawo, lecz prawo.

Dziennikarze właśnie zostali obarczeni nowymi obowiązkami. Zgodnie z ustawą o systemie emerytalnym od 15 stycznia zabroniona jest reklama usług otwartych funduszy emerytalnych pod karą nawet 3 milionów złotych.

– Od teraz będą to mogli robić jedynie dziennikarze – słyszymy w ministerstwie finansów.

Z takiej sytuacji nie są jednak zadowolone fundusze emerytalne.

– Wszyscy wiemy jaki jest poziom dziennikarstwa biznesowego w naszym kraju, ale nie mamy wyboru – mówi ASZdziennikowi jeden z prezesów. – Niemniej zanim damy im pełny dostęp do naszych budżetów reklamowych, musimy być pewni, że redakcje podejdą do sprawy poważnie.

Dlatego, jak się dowiadujemy, OFE chcą, żeby dziennikarze wbrew dotychczasowej praktyce sami pisali swoje teksty. Gra jest jednak warta świeczki.

Tylko w tym roku fundusze chcą na reklamę przeznaczyć od 100 do 150 mln zł.

(c) ASZdziennik 2011-2014. Wszystkie cytaty i wszystkie wydarzenia zostały zmyślone

Fot. malloq/sxc.hu

Reklamy

3 komentarze on “Od dziś nie można reklamować OFE. Budżety reklamowe trafią w całości do dziennikarzy”

  1. odkorkowany pisze:

    Proponuje wprowadzić zakaz reklam samochodów, będzie mniej korków! ;)

  2. warsztatmedialny pisze:

    „Dlatego, jak się dowiadujemy, OFE chcą, żeby dziennikarze wbrew dotychczasowej praktyce sami pisali swoje teksty”
    – i blady strach padł na dziennikarzy


Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s