Kierowcy znaleźli sposób na „przekupienie” fotoradarów. Urządzenia same kasują zdjęcia

Polak potrafi.

Wyjaśniają się przyczyny mizernych wpływów z ciągle rozbudowywanej sieci fotoradarów. Jak wynika z poufnego raportu ministerstwa transportu, do którego dotarł ASZdziennik, odpowiada za to przekazywany na Facebooku i forach internetowych sposób na „kupienie” sobie przychylności fotoradarów.

– Kierowcy odkryli błąd w oprogramowaniu, który pozwala na usunięcie z pamięci urządzenia wszystkich zdjęć po trzykrotnym okazaniu przed obiektywem zdjęcia ministra transportu Sławomira Nowaka – czytamy w dokumencie.

Jakkolwiek nieprawdopodobnie to nie brzmi, sposób jest skuteczny, o czym zawiadamiają w internecie szczęśliwi kierowcy.

– Dałem się złapać pod Nową Solą, miałem jednak trochę czasu, więc postanowiłem sprawdzić. Najwyżej będą mieli ubaw z faceta, który macha zdjęciem przed fotoradarem, pomyślałem – relacjonuje pan Tomasz. – Na początku nic się nie działo, ale gdzieś po 15 sekundach fotoradar wydał z siebie komunikat o sformatowaniu dysku. Mandat nigdy nie przyszedł.

– Zdziwiło mnie że to dopiero teraz wyszło na jaw – komentuje z kolei pan Mirek, handlarz, przedsiębiorca. – Przecież na radyjku od dawna trąbią o tej akcji. Wielu mobilków ma schowane obok obrazka z świętym Krzysztofem zdjęcie naszego ministra na podsufitce.

Według ekspertów z którymi rozmawialiśmy, usunięcie luki w systemie nie jest trudne, ministerstwo jednak zwleka. Resortowa plotka głosi, że minister Nowak widzi w błędzie szansę na ocieplenia wizerunku. W ostatnim rankingu zaufania CBOS polityk PO znalazł się na szarym końcu z wynikiem 15 proc.

(c) ASZdziennik 2011-2013. Wszystkie cytaty i wydarzenia zostały zmyślone

Fot. DeFacto (Own work) [Public domain], via Wikimedia Commons

14 komentarzy on “Kierowcy znaleźli sposób na „przekupienie” fotoradarów. Urządzenia same kasują zdjęcia”

  1. Jam pisze:

    Potwierdzam, działa!

  2. flamenco108 pisze:

    Zgadza się, działa.

  3. irbis pisze:

    A czym można „przeku… przepraszam, przekonać do współpracy” monitoring miejski? Ktoś widział, ktoś wie? Bo bardzo by si czasem przydała taka wiedza.

  4. Hel Smoleński pisze:

    Słyszałam, że też działa zdjęcie biskupa, ale nie wiem którego.

  5. Mieciu pisze:

    A idź pan w cholerę z takim pomysłem. Poszedłem sprawdzić. Specjalnie przegrzebałem kubeł z makulaturą i znalazłem stary numer Faktu. Macham, macham i nagle z budki wylazł jakiś ptasior i jak mnie dziobem w czoło nie walnie!!!!

  6. Tytus pisze:

    Również działa postawienie flaszki pod radarem :)

  7. Kaczy pisze:

    SPRAWDZAŁEM dzisiaj wieczorem … nawet po zmroku ta metoda jest skuteczna :-)

  8. grzes pisze:

    hahhahaha. A może ktoś dać link do tych zdjęć czy każde działa. Na jaką odległość trzeba przystawić ile trzeba trzymać. Czy komunikat o sformatowaniu dysku jest głośny. Niech ktoś komu sie udało uchyli rąbka tajemnicy. Przydało by się dobre zdjęcia Nowaka albo Pieronka xD

  9. brulionman pisze:

    zastanawiam sie czy to na prima aprilis czy taka caloroczna moda na hoax? bo nie wierze w ani jedno slowo z tego materialu….

  10. xxx pisze:

    Po pokazaniu zdjęcia teściowej od wczoraj całe miasto nie ma prądu. NIE POLECAM!


Skomentuj

