Tusk: Związkowcy mnie przekonali. Od poniedziałku nie będzie w Polsce bezrobocia

Zaskakująca decyzja rządu.

Tylko sile ruchu związkowego można zawdzięczać, że coś, co na początku czterodniowych protestów nikomu się nie śniło, dziś staje się rzeczywistością.

– Podpisałem właśnie rozporządzenie, które od poniedziałku likwiduje bezrobocie – oznajmił Donald Tusk zaskoczonym dziennikarzom na zwołanej w niedzielę konferencji prasowej. – Wcześniej nie chciałem tego robić, bo w głębi duszy jestem liberałem, ale związkowcy mnie przekonali – wyznał premier.

Premier doprecyzował, że nie wszyscy w rządzie się z tą decyzją początkowo zgadzali. – Minister Rostowski argumentował, żeby z pełnym zatrudnieniem zaczekać do powrotu koniunktury, ale przekonała go perspektywa większych wpływów z podatku dochodowego – ujawnił Tusk.

Według naszych informacji, największym przeciwnikiem był jednak minister pracy Władysław Kosiniak-Kamysz.

– Nie dziwię mu się – mówi ważny polityk PSL. – Władek boi się, że straci robotę.

(c) ASZdziennik 2011-2013. Wszystkie cytaty i wydarzenia zostały zmyślone

Pomysł i współautorstwo: Piotr Witwicki

Fot.  Kancelaria Premiera/CC/flickr.com

25 komentarzy on “Tusk: Związkowcy mnie przekonali. Od poniedziałku nie będzie w Polsce bezrobocia”

  1. stachu pisze:

    Kurwa piekne :)

  2. WIoleta pisze:

    Co to za bzdury??

  3. Mieciu pisze:

    I że co teraz? Że w poniedziałek muszę iść do roboty, tak? Nigdy na niego nie zagłosuję, złodzieja jednego! Z wolnego czasu mnie okrad(ł). A mamusia mówiła: „Mieciu, wszystko co stracisz możesz odzyskać. Pieniądze odzyskasz. Samochód odzyskasz. Robotę nawet, jeśli tylko będziesz chciał. Wszystko. Jedyne co tylko to straconego czasu nie odzyskasz!”

  4. A więc pomnik nie był żadną kpiną ;)

  5. Anarchia pisze:

    Hahaha… Przekonali? Chyba wystraszyli, ale niech się boi bo go niczym Jagnę na taczce gnoju wywiozą… Przydało by mu się…

  6. torll pisze:

    „Nie o taką Polskę walczyłem” – Dziadek Donalda Tuska

  7. Papaj pisze:

    Król manipulacji i propagandy Dolan Rusk ! :D

  8. Justynxx pisze:

    NO CO ZA IDIOTA ! Jak może w ciągu jednego dnia (!!!!!!) zlikwidować tak ogromne bezrobocie w Polsce ! Przecież On powinien się leczyć ;-) chyba nie wierzycie w to, że nagle cudem powstaną miliony zakładów pracy, pozatrudniają młode osoby po studiach.. nie wierzę, nie wierzę i jeszcze raz nie wierzę. Złodziej znowu kłamie, żeby zamydlić Nam oczy ! Juź raz Nas Polacy oszukał ! Nie dajmy się znowu zrobić w bambuko ! Pozdrawiam serdecznie wszystkich prawdziwych Polaków ! ;) JUSTYNA.

    • Prawdziwych myślących Polaków!

    • Nazgul pisze:

      W pubie o bardzo ciemnym wnętrzu siedzi przy barze znudzony facet
      i popija drinka.. Czuje, ze obok też ktoś siedzi, wiec zagaduje:
      – Eee, opowiedzieć ci dowcip o blondynce?
      Na to glos (kobiecy):
      – No, możesz. Ale musisz wiedzieć, ze jestem blondynka 1,80 wzrostu
      i 70 kg wagi i jestem naprawdę silna. A obok mnie siedzi tez blondynka,
      1,90 wzrostu, 80 kg wagi i podnosi nacodzień ciężary. A jeszcze dalej przy
      barze siedzi kolejna blondynka, 2 metry wzrostu. To mistrzyni kickboxingu.
      Dalej chcesz opowiedzieć ten dowcip?
      Facet pociąga powoli ze szklanki, myśli i mówi:
      – Nie, juz nie… Pie*dolę, nie będę go trzy razy tłumaczył.

    • tadeo pisze:

      Nie dziwię się, że nie rozumiesz…Ten artykuł jet pisany właśnie pod takich jak Ty,
      Justynko. Inteligentnych inaczej…

  9. PaniPrezes pisze:

    tego się nie da lubić. to trzeba kochać. pomysłowi autorzy trafili w punkt. już za chwilę nikogo nie będzie trzeba przekonywać, że komuna wróciła.

  10. rudy pisze:

    Cudownie !!!!!!!!!!!!! Kłamca ten Ryży aż do końca.

  11. Anna pisze:

    Czyli jeszcze trudniej będzie się zarejestrować jako bezrobotny, ja próbuje od 16 dni, ale z byłej pracy (umowa zlecenie) nie chcą mi dać świadectwa pracy ani zaświadczenia, że tam pracowałam.
    Jak żyć w tym kraju??
    Od dwóch lat pracuję, skończony Uniwersytet Medyczny i brak możliwości na lepsze jutro??
    Poziom bezrobocia to fikcja. Utrudnienia w dokumentacji, ciągle wymagania nowych zaświadczeń. co jeszcze ??

  12. choter pisze:

    Panie Premierze ja protestuje!!!! … Jest to działanie a społeczne…. Ja przygotowywałem sie do nastepnej demonstracji… ;iczyłem na diety…. co ja tera zrobie z transparentami, gwizdkami i poetardami…żadam zwroty kosztów przez kancelarię premiera

  13. kakaz pisze:

    czy dla leniwych to jest do zaakceptowania ?

  14. Stanisław Sochacki pisze:

    I o to mi chodziło? żeby Premier narodu Polskiego umiał się porozumieć od poniedziałku,tylko wszystkimi, nie z tą grupką, którzy szli w proteście, a było ich jak nam podają 100 tysięcy i w ten sposub naród się zjednoczy i razem jak jeden mąż wytoczymy walkę z obrzydłem kryzysem, który tak upokorzył narody tego świata. Tylko Panie Premierze musi Pan zamknąć granice bo jak z ościennych państw bezrobotni zawalą ten kraj to lepiej niech tak zostanie.I nie od poniedziałku tylko parę dni poczekać nie spieszyć się bo ten kryzys może w zamian narobić nam katastrof naturalnych ,bo sam, czort tego tworu jakim jest kryzys nie rozumie.
    Pan Duda się wykrzyczy a Na Pana barkach cały ciężar pozostanie jak tu dalej rządzić Panie Premierze.

  15. Stanisław Sochacki pisze:

    Bogowie Panu Tuskowi dali porządzić tym ubogim krajem i to po raz drugi ,a kto wie czy na tym będzie koniec, Bo Kiedy Premier zorientuje się, że był przed 20 wiekami prorok który obiecywał dla narodu gnębionego pod jarzmem Rzymian, przyszedł na sposub i zaczął obiecywać tym spragnionym głodnym narodom, jakieś wspaniałe sprawiedliwe królestwo i ten naród uwierzył ,a nam wierzącym znudziło się, oczekiwanie i zaczęli domagać się dobrobytu od Pana Premiera.Cierpliwości wam potrzeba bracia wierze ,bo ten kryzys jeszcze nie pokazał czego może dokonać Meksyk zalany USA zalana Japonia Tajfun pustoszy. Syria bratobójcza wojna niszczy taki wspaniały kraj. A umysł ludzki myślicie ,że pozostawił w spokoju , co chcemy się w tej wściekłej miłości pozabijać. Premier ukryci bezrobocie to tylko głupi tak wymyślił? I te posty są niektóre takie niekumate. Pogubiliśmy się i jak z tego zagubienia wybrnąć jak tego nie poczynił człowiek. Lepiej ci co piszą te posty na Posadzie 19/30 po oglądali sobie Serial Świat Według Kiepskich i tam jak w lustrze możemy się ocenić jacy jesteśmy.

  16. artur pisze:

    Czy ktoś to czytał do końca ?

    (c) ASZdziennik 2011-2013. Wszystkie cytaty i wydarzenia zostały zmyślone

    Pomysł i współautorstwo: Piotr Witwicki

  17. DER@DER.PL pisze:

    NIE BĘDZIE BEZROBOCIA ? DOBRE TO CHYBA PRYMA APRILIS W WRZESNIU !!!

    • Monika pisze:

      Bardzo się cieszę, że jednak Premier da wszystkim pracę. Myślę, że jeśli jeszcze będzie godziwe wynagrodzenie, to w końcu zniknie niż demograficzny. Cieszę się podwójnie, bo ja zawsze wierzyłam w Premiera Tuska i właśnie teraz mam chwilę tryumfu, bo daje mi powody do dumy. Jedyne co mnie dziwi, to wpisy na tym forum. To jest krytykanctwo dla krytykanctwa! Zerowy brak szacunku. Nie wiem, co jeszcze trzeba zrobić. Chyba w anioła się przemienić i posłać Polskę do nieba.


Skomentuj

