Matura z języka polskiego poziom podstawowy. KLUCZ odpowiedzi

Mamy rozwiązania z języka polskiego.

Zadanie 1. a

Zadanie 2. b

Zadanie 3. nie wiem

Zadanie 4. żadne z powyższych

Zadanie 5. Szekspir, imbir, tapir

Zadanie 6. kółko

Zadanie 7. krzyżyk

Zadanie 8. kółko

Zadanie 9. krzyżyk

Zdanie 10. wygrałem

Zadanie 11. Żeromski [Rzeromski daje tylko połowę punktów za zadanie – CKE] 

Zadanie 12. Mickiewicz-iPhone, Słowacki-Samsung Galaxy, Krasiński-Nokia Lumia

Zadanie 13. Być albo nie być, Kochaj albo rzuć, Teraz albo nigdy

Zadanie 14. Nie interesowałem się.

Temat wolny

1. Autorytety nie są po to, aby ślepo za nimi podążać. Niemniej są bardzo potrzebne co pokazał Żeromski. Zgadzam się z nim.

2. Pamięć nie jest po to, aby ślepo za jej nakazami podążać. Niemniej jest bardzo potrzebna, co pokazała Eliza Orzeszkowa. Zgadzam się z nią.

Więcej ASZdziennika znajdziesz codziennie na Facebooku (klik)

(c) ASZdziennik 2011-2013. Wszystkie cytaty i wydarzenia zostały zmyślone

2 komentarze on “Matura z języka polskiego poziom podstawowy. KLUCZ odpowiedzi”

  1. radekkut pisze:

    FUCK, napisałem że Krasiński miał Nexusa -,- tyle przegrać.

  2. XDR pisze:

    A jest może klucz dla drugiej grupy? Bo dałem inne odpowiedzi w 1 i 2, a jestem pewien, że było dobrze :(
    PS: W siódmym chyba powinien być „krzyżak” zamiast „krzyżyk”, chyba że mi się coś niewyraźnie wydrukowało w arkuszu.


Skomentuj

