Edyta Górniak oskarża: Mąż śpiewał wszystkie piosenki za mnie. To jego głos słychać w „To nie ja” i „Jestem kobietą”

Śpiewał jej największe hity.

Dawno w polskim showbiznesie nie było takiego wstrząsu. Edyta Górniak w rozmowie z magazynem „Flesz” zarzuciła swojemu byłemu mężowi Dariuszowie Krupie, że to on śpiewa szlagiery, których wykonanie przypisywano piosenkarce. – Gdy Darek zaoferował, że wszystko zrobi w studiu za mnie, brałam to za miłość – wyznaje Górniak.

Wszystko zaczęło się już przy nagraniu demo „To nie ja” na Eurowizję w 1994 roku. Wtedy Krupa, pobiorą się dopiero w 2004 roku, miał zaśpiewać największy do tej pory przebój Górniak. Potem przyszła kolej na „Jestem kobietą”, bestsellerowy album „Dotyk” i kolejne. – Chciałam przekonać wytwórnię do mojej naturalnej, niskiej barwy, ale żądali, pod groźbą zerwania kontraktu, żeby na koncertach śpiewała manierą Darka – mówi artystka.

W końcu udało się Górniak wywalczyć prawo do zmiany stylistyki, ale po przyjętym z mieszanymi uczuciami występie podczas mundialu w Korei i Japonii w 2002 roku, wróciła do poprzedniej maniery.

Zostań fanem ASZdziennika na Facebooku (klik)

(c) ASZdziennik 2011-2012. Wszystkie cytaty i wszystkie wydarzenia zostały zmyślone

2 Komentarze on “Edyta Górniak oskarża: Mąż śpiewał wszystkie piosenki za mnie. To jego głos słychać w „To nie ja” i „Jestem kobietą””

  1. mimimimi pisze:

    hehehe dobre :D


Skomentuj

