Lato: Stary nie jestem. Za wcześnie mówić kto po mnie odziedziczy PZPN

62-letni prezes kontratakuje.

Okazuje się, że na zmiany w PZPN możemy jeszcze poczekać. Jak oznajmił dziś Grzegorz Lato, wszelkie tego typu spekulacje są mocno przedwczesne.

– Ministrom radzą zająć się swoimi resortami – powiedział wyraźnie poirytowany na konferencji prasowej. – Zwykła grzeczność wymaga, żeby nie mówić, kto może odziedziczyć PZPN. Ja taki stary jeszcze nie jestem.

Komentatorzy odebrali tę wypowiedź także jako komunikat dla Jerzego Engela, który jest dwa lata młodszy i od dłuższego czasu wymieniany jest jako pierwszy w kolejce po Lacie. – Zegar tyka dla obu, a Jurek z powodu małej różnicy wieku nie ma komfortu księcia Karola – ironizuje jeden z członków zarządu PZPN.

Zostań fanem ASZdziennika na Facebooku

(c) ASZdziennik 2011-2012. Wszystkie cytaty i prawie wszystkie wydarzenia zostały zmyślone

One Comment on “Lato: Stary nie jestem. Za wcześnie mówić kto po mnie odziedziczy PZPN”

  1. syd pisze:

    gdzie stary ależ i jaki przystojny zwłaszcza jak się odśmiechnie w ramach języka ciała do dziennikarza jednego z drugim.


Skomentuj

