Wpadka TVN24. W jednym z serwisów pojawiła się informacja niezwiązana z Euro 2012

Stacja już przeprosiła widzów.

Po wpadce TVP z nieprawidłową flagą Rosji, kolejna stacja zaliczyła prestiżową pomyłkę.  Jak informują nasi czytelnicy, w jednym z wieczornych serwisów TVN24 pojawiła się informacja niezwiązana z Euro 2012. Szef kanału Adam Pieczyński, wzorem redaktora naczelnego „Wiadomości” Piotra Kraśki, nie zwlekał z przeprosinami.

– Nie wiem skąd informacja o tornadzie w Wenecji na wizji. To absolutnie niezamierzony błąd i w najgorszym możliwym momencie – powiedział Pieczyński Polskiej Agencji Prasowej.

Zostań fanem ASZdziennika na Facebooku

(c) ASZdziennik 2011-2012. Wszystkie cytaty i prawie wszystkie wydarzenia zostały zmyślone

Reklamy


Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s