Nowa książka o Katarzynie W.! Tytuł to „Uwierzcie mi w sprawie >Wybaczcie mi<"

Wydawca szykuje wielotysięczny nakład.

Jak dowiaduje się ASZdziennik, jedno z dużych wydawnictw podpisało z Katarzyną W. umowę na książkę, która ujawni, jak powstała książka o Katarzynie W. – Wokół książki „Wybaczcie mi” naczelnej „Gali” Izy Bartosz narosło tyle kontrowersji, że może je wyjaśnić tylko inna książka – słyszymy od dziennikarza, który napisze „Uwierzcie mi w sprawie >Wybaczcie mi<„.

Według naszych informacji książka ujawni nieznane dotąd fakty dotyczące „Wybaczcie mi”, nie omijając nawet najbardziej intymnych szczegółów jak wybór struktury książki, kulisy pracy nad okładką i czy autorka Iza Bartosz musiała Katarzynie W. wybaczyć.

(c) ASZdziennik 2011-2012. Wszystkie cytaty i prawie wszystkie wydarzenia zostały zmyślone

Jeszcze więcej na Facebookowej stronie ASZdziennika

Skomentuj

