PILNA: „Dziady z TP SA” znikają z rynku

Ważna zmiana na rachunkach.

Po 20 latach słynna marka TP SA i marki pokrewne znikają z rynku. Za następny okres rozliczeniowy klienci otrzymają już rachunki z logo Orange. Eksperci od marketingu zgodnie chwalą rebranding telekomu, problemem może się jednak okazać konserwatyzm wiernych klientów „tepsy”. – Wielu ceniło sobie związaną z TP SA markę „dziady z TP”, trudno więc liczyć, że od razu przerzucą się na z obca brzmiące „dziady z Orange” – nie kryje sceptycyzmu w rozmowie z ASZdziennikiem jeden z dyrektorów w znikającej z rynku TP.

Jak się jednak dowiadujemy, Orange zamierza tę zmianę kulturową nieco przyspieszyć. – Centrum Obsługi Klienta w pierwszych tygodniach po rebrandingu wróci tymczasowo do obyczajów znanych klientom TP SA z początków „Błękitnej Linii” – słyszymy w firmie.

(c) ASZdziennik 2011-2012. Wszystkie cytaty i prawie wszystkie wydarzenia zostały zmyślone

Jeszcze więcej na Facebookowej stronie ASZdziennika

Reklamy


Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s