Kłamliwa reklama hiszpańskiej coli. Polak jako biedny emigrant pracujący na budowie

Radosław Sikorski już napisał do Coca-Coli.

Skandal w Hiszpanii. W reklamie konkursu Coca-Coli, w którym można wygrać bilety na Euro 2012, pojawia się polski bohater, który zbudowany jest z wszelkich krzywdzących stereotypów, jakie o Polakach występują na zachodzie. Pan Jacek jest więc gastarbeiterem (od 5 lat w Hiszpanii), na dodatek pracującym  na budowie za marną stawkę. Na domiar złego, rodzina bohatera tej szkalującej reklamy została w Polsce, najwyraźniej żyjąc z przelewów z Hiszpanii.

Całkiem zrozumiałe, że w sprawie kłamliwego przedstawienia Polaków za granicą interweniował Radosław Sikorski.

– Od ośmiu lat jesteśmy członkiem Unii Europejskiej, a nadal traktuje się nas jak dopiero goniący Europę 40-milionowy kraj ze wschodu – napisał na Twitterze informując, że już wysłał odpowiedni list do prezesa hiszpańskiej Coca-Coli.

Jak dowiaduje się ASZdziennik, koncern zamierza przychylić się do sugestii szefa polskiego MSZ i pana Jacka w najbliższych dniach zastąpi w reklamie robotnik budowlany z Ukrainy.

(c) ASZdziennik 2011-2012. Wszystkie cytaty i prawie wszystkie wydarzenia zostały zmyślone

Jeszcze więcej na Facebookowej stronie ASZdziennika

Advertisements


Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s