Kluzik: Byłam na lekach

Zaskakująca deklaracja przewodniczącej PJN.

Pierwszy zjazd ugrupowania Polska Jest Najważniejsza upłynął pod znakiem ważnej decyzji jego szefowej. Joanna Kluzik-Rostkowska kampanię wyborczą PJN zainaugurowała bowiem deklaracją odejścia z tego stronnictwa.

– Gdy patrzę wstecz, na przykład na decyzję o powołaniu PJN, muszę powiedzieć, że nie wszystkie moje zachowania wydają mi się teraz jasne – tłumaczyła. – Dziś mogę ujawnić, że przyjmowałam wtedy silne leki.

Kluzik-Rostkowska pogratulowała też wyboru nowemu przewodniczącemu Pawłowi Kowalowi przypominając, że zostawia partię w dobrym stanie i że „nowy szef nie startuje od zera, ale od solidnych, wypracowanych wspólnie 2 procent poparcia”.

– Proszę na koniec wyborców, żeby nie sugerowali się moją dzisiejszą decyzją. Polska Jest Najważniejsza to nadal czwarta lub piąta najlepsza partia w Polsce – powiedziała do delegatów. Sala zgotowała jej owację na stojąco.

Paweł Kowal zapowiedział, że szefem Polska Jest Najważniejsza będzie co najmniej do połowy czerwca.

 (c) „ASZdziennik” 2011. Wszystkie cytaty osób publicznych zostały zmyślone.

Skomentuj

